tirsdag 9. februar 2010

O Fagre Vestland 2:)

Oisann ja såg at det va ei stonn si eg hadde oppdatert bloggen min å tenkte at det jedna va på tiå nå;)
Har jo endeligt komt meg "heim" å nyyyde det te det fulla! ves
tlandet bare e å blir bedre enn Oslo å østlandet.

For tiå så bur eg på Sandnes samen me kamilla, men e snart på flyttefod for å jer plass te kristine så komme heim i slutten av mars. Så e på leid ette hybel/leilighed for tiå;)
Har fortsatt i jobben i Adecco, å e nå på psykriatisk avdeling på sygehuse som reinholdar, der eg passer rett inn i miljøet me thai-damene å 50-åringane så går i Frelsesarmeen;p så får me sjå kor lenge di vil ha meg der!


Å den viktigaste nyheden e at eg har fått Tor:)
å eg ska ikje glømma å nevna at det va linda sin fortjeneste;P takk for deeet:):p
heldige så he fått den kjekkaste gutten frå kverneland!:)


gla i deeg<3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar